Olen kytännyt vain Kirpan jalkaa ja unohtanut täysin kurkkia suuhun. Tai no jossain vaiheessa kurkin ja totesin että jee, ylhäällä on jo kato käynyt. Ihan omiani olin nähnyt, sillä nyt edessä ylhäällä tulossa jo uudet hampaat mutta pienet naskalit on edelleen kiinni siinä uusien yläpuolella. Olen heilutellut maitohampaita mutta ei siitä tunnu apua olevan, tiukassa ovat. Jospa seuraavan polveen liittyvän nukutuksen yhteydessä voisi ainakin ne ylimääräiset ylähampaat nippaista pois.

Jotain mukavaakin, tässä esiintyy Dog Tornado -mestari Kir.

Lisäksi vähän naksuttelua: täppäämistä kosketusalustan kanssa sekä maahan. Taustatiedoksi, että Kir on ensimmäinen koira jonka kanssa naksuttelen, eihän mulla ole ollut oma koira kuin... ööö... vuodesta 1994. Naksuttelu on hauskaa ja Kir tuntuu olevan innokas tarjoamaan. Mulla on paljon opittavaa, vähän nolottaa laittaa videoita esiin kun itsekin huomaa ettei mene ihan linjassa tuo naksauttaminen. Mutta tästä lähdetään liikkeelle, pääasia että Kirppa tykkää :)